תבנית וורדפרס מעוברתת: Neoclassical — גם אבא יש רק אחד
"אם זה נהיה רכבת הרים, אני עוזב ידיים" (ידיים למעלה, כנסיית השכל)
 Random header image... Refresh for more!

תבנית וורדפרס מעוברתת: Neoclassical

לאחרונה, קצת נמאס לי מן העיצוב של הבלוג, והחלטתי להחליפו. לאור העובדה שאני לא אוהב שמגבילים אותי במספר מצומצם של אפשרויות מתוך אינספור (ולהלן: ערכות העיצוב המוצעות לחובבי השפה העברית), ולאור העובדה שאני אוהב לאתגר את עצמי במיני משימות מעניינות (ובפרט בזמנים הכי פחות מתאימים) – החלטתי לגייר בעצמי ערכת עיצוב.

בחרתי בערכת העיצוב Neoclassical. הערכה הזו הינה בעלת 3 טורים, מוכנה לווידג'טים ובעלת פונקציה מובנית להצגת תמונות הדר המתחלפות רנדומלית. ראשית, פעלתי לפי ההוראות המופיעות במדריך המצוין של ארז מ"אנחנו סיאמאס". לאחר מכן, בנוסף לפעולות הנחוצות לצורך גיור הכיווניות של הבלוג, נדרשתי להחלפת כל המחרוזות שהופיעו באנגלית – לשפת הקודש. לבסוף (ויכול להיות שזרכו מפרחוני כמה התאמות נוספות שביצעתי), התאמתי לטעמי את תוכן הסרגלים הצדדיים. כדי לצ'פר את עצמי עוד יותר, הוספתי גם טקסט המופיע מעל תמונת ההדר התורנית (ומותאם לה, כמובן).

וכיוון שהנני שוחר שלום, ועוד יותר מזאת – שוחר זכויות הבלוגרים, אני מצרף כאן את הגירסה המעוברתת (ללא תמונות ההדרים האישיות שלי וכיתוביהן. ועם אייקון הרסס שהעלמתי אצלי), בתקווה שהיא תועיל למישהו. וכפי שידעו כבר הסנהדרין והרמב"ם, כל המחיה בערכת העיצוב שלו בלוג אחד – כאילו החיה את הבלוגיה כולה.

[להורדת ערכת עיצוב Neoclassical_IL – לחצו כאן]

אהבתם? אולי תאהבו גם את הפוסטים האלו

רוצים להתעדכן בפוסטים חדשים? הירשמו לקבלת עדכונים בדואל

Post Footer automatically generated by Add Post Footer Plugin for wordpress.



3 תגובות

1 צחי לונט-לוי { 12.31.09 בשעה 21:14 }

סבבה…
יש פה ושם פספוסים (תסתכל על http://blog.arnononthe.net/?page_id=696)

2 ארנון { 12.31.09 בשעה 22:08 }

אופס… יטופל בקרוב… תודה!

3 יעקב { 12.06.10 בשעה 13:32 }

תודה רבה!

השארת תגובה




21